duminică, 20 septembrie 2009

AMBRA- BIJUTERII CU UN DESIGN UNIC





http://www.ambra-bijuterii.ro/ Cu 5-6 luni in urma, cautam un colier de perle. Din pacate, bugetul nu imi permite sa achizionez perle naturale; deci, am optat pentru cele de cultura. Am cautat pe mai multe website-uri si, in cele din urma, am gasit ceva magnific. Magazinul online Ambra- bijuterii se remarca prin calitate, design unic si eleganta. Bijuteriile sunt create manual si mare parte dintre ele sunt unice. Materialele folosite sunt pietrele semipretioase, perlele de cultura, argintul si cristalele Swarovski, asociate intr-o maniera ce denota bun gust. Veti gasi aici ceva potrivit tuturor preferintelor. La livrare, primiti si un certificat de garantie.

As vrea sa spun ca prerurile sunt ridicate in cazul unor produse, dar nu o pot face. Chiar se merita, tinand cont de calitate si design. Oricum, pt interesul general, preturile variaza intre 13 RON si 250 RON. Desigur, veti gasi si modele comune, dar mare parte sunt cu adevarat deosebite. Eu cel putin, cand port acel colier superb cu alb si roz din imagine, ma simt ca o lady din vremurile de demult. Este un sentiment aparte. Va recomand din tot sufletul acest magazin minunat!

Un comentariu: