vineri, 28 august 2009

ASOS LIVREAZA ACUM SI IN ROMANIA



www.asos.com - De mult timp nu am simtit o bucurie atat de mare ca atunci cand am descoperit cu stupoare ca ASOS livreaza si in Romania, fapt recent, de altfel. Pana de curand, studiam incruntata modelele superbe oferite de acest magazin, frustrata de faptul ca au omis scumpa noastra tara din lista lor. Ce pot spune? Un magazin online de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, produse cosmetice- tot ce tine de women si men appearel.

otul este impecabil, preturile variaza intre 5- 500 EURO, deci este potrivit oricarui buget. Rochiile sunt magnifice si mai mult decat affordable- majoritatea nu depasesc 70 EURO. La categoria OUTLET, preturile scad si mai mult, in timp ce calitatea ramane aceeasi. Singurul inconvenient vizeaza pretul de livrare. Tocmai ce adaugasem in cosul virtual de cumparaturi mai multe rochite si jachete, cand am citit pe niste forumuri cum ca livrare ar ajunge la jumatate din pretul total al produselor (prin curier FedEX).

Si totusi, sunt foarte multe detinatoare de bloguri care aduc la comanda diverse produse (stiti, pozele acelea cu hainute superbe), dar le vand la un pret triplu sau chiar mai mare (profit + cost livrare; o rochita ASOS sau NEXT de $15 se vinde lejer cu 300 RON). Prin urmare, cel mai bine ar fi sa comandati direct de la sursa, abordand o gama larga de modele.

48 de comentarii:

  1. Asos e site-ul meu preferat de imbracaminte.. insa nu stiu cum e cu tot sistemul asta de plata pe internet..carduri in euro.. 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu platesc cu un card de la ING, care are 2 depozite, in $ si RON. Conversia se face automat. Deci poti folosi un card in RON/$/ EURO.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,
    poti sa mi dai detalii despre acest curierat fedex?
    merci

    RăspundețiȘtergere
  4. Fedex este similar serviciilor de curierat Cargus/ Fan courier din Romania. Acestia livreaza oriunde in lume, la domiciliu. In cazul in care comandati ceva, veti fi sunat anterior de catre agentul Fedex. Pt a va face o idee, puteti accesa versiunea romaneasca a website-ului Fedex
    http://www.irs.ro/fedex/ro/services/index.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ultima comanda de pe asos.com (micuta de altfel, 4 produse) am platit 4 lire transport (posta simpla)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt informatie. Ma bucura sa aud ca pretul livrarii este atat de mic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. de pe boohoo. com a comandat cineva? stie cat e pretul transportului? mersi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Voi scrie zilele acestea despre boohoo. com

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am facut acum cateva luni o comanda pe boohoo. Comisionul de transport e 9.5gbp(parca), cel care iti este postat la finalizarea comenzii. la posta nu am mai primit nimic. Cat despre produse: preturi f mici calitate pe masura. Eu mi-am luat 2 bluze marimea 12. Una a fost buna una ...putea sa mai intre o persoana langa mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. imi puteti spune cum va faceti cont la asos ?

    RăspundețiȘtergere
  11. buna! nu va suparati,am nevoie de putin ajutor daca nu va suparati....eu am facut acuma recent o comanda la asos si am vrut sa platesc cu un credit card visa care il avem de la un cont din spania,am platit cu el bilete de avion,cumparaturi in italia,in franta,ungaria....cardul e pe numele sotului meu dar contul e si pe numele meu...in fine...mi-au anulat comanda si imi cer tot felul de hartii,cred ca e din cauza ca noi acum suntem in romania si contul e in spania dar asa am facut si restul cumparaturilor....ce credeti? din ce cauza sa fie oare? am trimis prin email copii de buletine romanesti,copie de pe buletinul spaniol al sotului,copie de pe permisul meu de conducere. mi-au blocat si contul la asos si imi spun ca fac investigatii!!! chiar asa stricti sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  12. Este posibil, pt ca se fac foarte multe fraude datorita romanilor care comanda online si cei din afara ne privesc cu suspiciune. De exemplu, Next nu mai livreaza in Romania tocmai din acest motiv.

    RăspundețiȘtergere
  13. nici sa vreau nu pot sa fac fraude! banca nostra chiar daca nu sunt bani in cont,plateste in minus 2000 de euro...i-am trimis toate documentele posibile scanate si inca nici un raspuns! sa-i ia dracu pe toti infractorii! mor dupa magazinul asta! multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, din cauze unor idioti sufera si clientii fideli. Eu de exemplu comandam mereu de la Next, cand am primite un email: "Datorita fraudelor online in care au fost implicati romani, vom exclude Romania de pe lista tarilor unde livram produse"...

    RăspundețiȘtergere
  15. chiar am crezut ca o sa comand si de la next! nu am stiut ca nu livreaza in romania...pe site asa se vede,ca se poate comanda si in romania!

    RăspundețiȘtergere
  16. Recent au introdus si site-ul NEXT Direct, unde se poate comanda din Ro, dar au foarte putin produse si destul de scumpe fata de site-ul original, Next.co.uk.

    RăspundețiȘtergere
  17. A copy of your card statement dated within the last 3 months clearly stating your name and billing address ....puteti sa-mi spuneti va rog la ce se refera? nu am idee ce e dar actul asta mi-l cer pt a putea cumpara de la asos. va rog!

    RăspundețiȘtergere
  18. Se refera la faptul ca aveti nevoie de un extras de cont din ultimele 3 luni. Puteti face rost de un astfel de extras de la orice ATM in momentul in care va verficati soludul sau extrageti bani. Trebuie sa optati pt tipariea chitantei (extrasului de cont), pe care o veti scana si trimite prin email/ fax.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna . Eu am card la BCR . Pot da comanda pe Asos folosidu-l pe acesta? O colega mi-a spus ca am nevoie de un card anume ca ea a incercat acum o saptamana sa dea comanda folosind un card de la Banca Transilvania si nu a reusit asa ca a ajuns tot la metoda veche de a plati cuiva un comision pentru fiecare produs .

    RăspundețiȘtergere
  20. buna,

    Comenzi pe asos.com si boohoo.com precum si pe alte siteuri din UK puteti da pe www.livecasual.ro
    Comisionul este foarte mic...undeva la 20 de lei pe produs comandat..sunt foarte seriosi..incercati.Eu zic ca se merita..

    RăspundețiȘtergere
  21. dintre cele care ati fc comanda la asos imi puteti spune dc a ajuns comanda in zilele mentionate pe site? sau are intarziere? eu as avea nevoie de o rochie in 2 saptamani, si as pune o comanda cu lvirare in 6 zile.....

    RăspundețiȘtergere
  22. A facut cineva retur pana acum catre Asos?
    Am comandat o rochita si imi este mare.Doresc sa o returnez si sa-mi trimita un nr mai mic.Aveti idee prin ce firma de curierat se poate trimite coletul?Mai putin FedEx, intradevar sunt foarte rapizi dar si foarte scumpi!!!!(mai scump decat rochia)
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna,le-am scris acum aproape un an celor de la ASOS sa adauge si Romania pe lista lor ,pentru ca ma plictisisem sa rog o prietena din Uk sa imi comande rochite :P .
    Mi-au raspuns prompt si au adaugat Romania in lista :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu inteleg cum este cu taxa de transport. pe site zice ca e 6 sau 7 lire in romania pt orice cantitate de produse. Chiar asa e sau se mai adauga ceva? daca ar fi asa mi se pare foarte acceptabil. va rog sa imi raspundeti cei care stiti :)

    RăspundețiȘtergere
  25. buna. vreau sa-mi comand o pereche de cizme de pe asos si nu stiu exact corespondentul uk pentru 38,5.

    RăspundețiȘtergere
  26. recomand next; la asos se pierd comenzile, nu ajunge marfa, sau se intarzie; vorbesc din proprie experienta. da, iti dau banii inapoi, insa dupa 3 saptamani in care trimiti zilnic mailuri si nu e nimeni care sa raspunda la capatul lor. nu mai vorbim ca nu exista niciunde un nr de telefon la care poti suna sa vezi ce se intampla; pe mine m-au dezamagit; nu mai vorbesc de multele comentarii la fel de pe forumul lor...:(

    RăspundețiȘtergere
  27. buna cleopatra , din cate observ ai comandat pana acum de pe asos.com , intrebarea mea este daca ai mai platit in plus pe langa pretul de pe site si transportul , ma refer la vama sau alte taxe de care nu stiai , ms astept un raspuns aici eventual sa stie toata lumea la ce sa se astepte cand face o comanda pe asos

    RăspundețiȘtergere
  28. eu fac comenzi pe asos si boohoo de mult timp si pot spune ca sunt f ok uneori comenzile au ajuns si in 4 zile uneori in 10. oricum eu am fost multumita:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Comenzi pe boohoo, asos, next - comision 15-20 lei/produs
    id: ruby_shop.online

    RăspundețiȘtergere
  30. Comenzi Asos! Comision mic negociabil pt. fiecare comanda in parte... detalii id: daviela26

    RăspundețiȘtergere
  31. Comenzi periodice haine Anglia, SUA, China … www.boohoo.com www.lovelyshoes.net www.wholesale-dress.net www.victoriassecret.com www.asos.com etc..detalii si alte siteuri la id messenger shop_mara@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  32. buna, as dori sa comand de la asos dar nu stiu ce marime, aici imi trebuie 38, oare acolo cat sa iau? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. Deci la ora actuala la ce preturi are, nu are adversar pe piata acest site. Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  34. daca faceti comenzi ar fi bine sa dati mai multe detalii referitor la cum se fac comenzile si cum se plateste ,sunt multi interesati

    RăspundețiȘtergere
  35. Prin ce curier ajung si se mai percep si alte taxe?

    RăspundețiȘtergere
  36. Am facut pana acum 6 comenzi pe asos.com(uk)
    Primele 3 au sosit in 6-7 zile(calendaristice)
    A patra comanda are 15 zile si inca nu mi-a sosit coletul!
    Celelalte 2 sunt facute de 2 zile.
    La comenzile sub 50 lire nu am primit tracking number si mi-au sosit la posta, fara sa platesc nimik in plus, nici macar transportul, care este gratuit perioada aceasta, ba ca am folosit la vreo 2 coduri de reducere(10-20%)!
    Am avut un colet de 68 lire care urmeaza sa imi fie livrat de curier (DPD/fostul Pegasus). La acesta am primit tracking number!
    In general sunt multumit de ei, dar daca imi soseste si coletul acela care are 15 zile de cand a plecat din UK as fi foarte multumit!
    Am folosit la plata un card VISA-BRD. Conversia lira-leu s-a facut la cursul oficial din ziua efectuarii platii(ziua comenzii)!
    Ciao!

    RăspundețiȘtergere
  37. buna ziua..si eu am dat 2 comenzi pe asoso ..la alea prin posta romana primesti telefon knd ajung

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna seara. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu cateva raspunsuri din parte celor care ati mai comandat de pe asos.
    1. Ati fost multumite de rochitele respective? S-au potrivit cu pozele de pe site : cu materialul, cu marimea, culoarea?
    2. Cam cat ati platit in plus fata de pretul afisat al rochiei?
    3. In cate zile vine de obicei comanda?

    Urmeaza sa imi fac majoratul, iar aici nu am gasit nicio tinuta care sa ma incante. O prietena mi-a aratat site-ul asos si am fost uimita de cat de frumoase sunt rochitele si totusi destul de avantajoase ca pret fata de altele din alte locuri. Va rog mult sa imi raspundeti si mie la intrebari. Multumesc anticipat :*

    RăspundețiȘtergere
  39. Inca o intrebare : cum se face plata? Pot sa platesc in momentul in care primesc produsul acasa sau trebuie neaparat cu cardul?

    RăspundețiȘtergere
  40. Anyway ... eu cumpar de prin 2009 - au probleme mari la capitolul "fragil"(chestii de gen bratari "adica" se cam strica "pe drum") si mare atentie la culori ca ... "suferă".

    RăspundețiȘtergere
  41. as vrea sa comand ceva ce la ASOS este site-ul meu preferat. stie cineva cat este taxa postala pana in romania, vo rog?:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna. Transportul in Romania este [pentru moment] gratis. Plata se face cu cardul si am remarcat faptul ca e mai ieftin daca se face achizitia in GBP [urmand ca banca sa faca schimb GBP-euro], decat direct in euro - preturile in euro sau in dolari sunt mai mari.

    Stie cineva prin ce firma de curierat din Romania isi livreaza ASOS produsele? Ultimul meu pachet nu da semne de aparitie si cum pana acum curierul le-a lasat la receptia firmei mele, habar n-am pe cine sa sun ca sa intreb de soarta lui. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  43. am dat comanda pe asos de circa o luna si ceva si nici pana acum nu mi-a ajuns,are cineva un nr de tel,le-am trimis vreo 3 mail-uri dar nici un rezultat

    RăspundețiȘtergere
  44. Poti intra aici ca sa vorbesti cu ei:

    http://www.facebook.com/board.php?uid=10936503735

    Eu am intrat,le-am scris la unul dintre topicuri numarul comenzii mele si data cand a fost livrata comanda...la fel am patit si eu,au trecut peste 3 saptamani si nu imi ajunsese si i-am rugat sa imi spuna ce se intampla.De obicei,daca le ve scrie aici,or sa raspunda.Nu imediat,dar raspund cam la toata lumea.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna. Am vazut ca sunt fete aici care fac comenzi de pe asos.com . Eu nu am card si as vrea sa imi comande una dintre voi. Puteti sa imi spuneti cat m-ar costa integral rochia urmatoare: http://www.asos.com/Motel/Motel-Contrast-Lines-Jenna-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1668631&cid=8799&sh=0&pge=4&pgesize=200&sort=-1&clr=Waterfall+shell ?

    RăspundețiȘtergere
  46. imi poate spune si mie cineva cum comand de pe urbanog,ca am un baiat care face cmenzi si imi ia aproape dublu pe o pereche de pantofi si as vrea sami fac eu singura comanda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti faci singura comanda vei plati triplu, sa nu incerci, nu iti recomand. victor

      Ștergere
  47. Buna.Puteti cumpara rochii Asos folosind site-ul meu,http://rochiedeocazii.info ,produsele sunt noi,au eticheta,iar pretul este undeva la jumatate din cel real.Momentan nu am foarte multe rochii dar in curand voi avea.
    P.S.:Produsele sunt ORIGINALE!!!

    RăspundețiȘtergere