duminică, 25 octombrie 2009

IRREGULAR CHOICE- MAXIMUM DE CREATIVITATE SI CULOARE










http://www.irregularchoice.com/ Voi incepe prin a va spune ca Irregular Choice este cel mai minunat si creativ magazin de pantofi pe care l-am vizitat vreodata! Adevarul este ca nu veti gasi nicaieri in alta parte astfel de modele. Sunt...unice, colorate si foarte ciudate! De obicei mizez pe eleganta, dar nu ma pot abtine sa nu admir aceste ciudatenii dragalase! Nu am mai vazut niciodata o dovada atat de vie de creativitate...Cuvintele nu isi au rostul, tocmai de aceea am atasat mai multe fotografii relevante.

Preturile variaza intre £29.50- £165.00, dar merita cu siguranta. Ganditi-va ca veti fi unice oriunde veti merge purtand acesti pantofi! Partea mai putin placuta este ca livrarea in Romania costa £65.00, iar pt fiecare a doua pereche veti plati £80.00. Intr-adevar, nu sunt tocmai preturi potrivite oricarui buzunar, dar nici modelele nu se adreseaza oricui, ci doar celor curajosi. Shopping placut!

Un comentariu:

  1. mi-am luat si eu de pe fashion lab..unde preturile nu sunt cu mult crescute..m-am indragostit de IC

    RăspundețiȘtergere