vineri, 28 august 2009

LADY SHOP- DIN NOU PE SCENA "FASHION REVIEWS"



www.ladyshop.ro -Am mentionat anterior magazinul online de lenjerie intima- LADY SHOP. Unii dintre dvs au sugerat sa revin cu o noua postare privind setul comandat de pe acest website. Ei bine, sunt mai mult decat multumita. Textura este superba, calitatea net superioara celor de la Jolidon, plus ca am primit cadou un pix interesant si un calendar personalizat. Sincera sa fiu, nu stiu cate magazine online dau dovada de aceasta bunavointa- o mica atentie, foarte placuta si surprinzatoare. Nu o data mi s-a intamplat sa comand un produs online si sa stau ulterior jumatate de ora pentru a deschide pachetul, lipit si sigilat in toate modurile posibile. Acum a fost altfel. Nici nu am avut surprize neplacute, asa cum mi s-a intamplat in cazul altor magazine (de exemplu, sutienul din poza era buretat, cu push up, in timp ce produsul real era confectionat exclusiv din dantela, de o calitate indoielnica). De fapt, acesta si este scopul ghidului de fata- doresc sa va indrum in a face cele mai bune alegeri, mai ales ca nu am nici un interes pentru a defavoriza anumite firme online in detrimentul altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu