marți, 8 decembrie 2009

PANTOFIORI.NET- MODELE DIN SUA, PRET DE ROMANIA




www.pantofiori.net- Probabil va intrebati ce anume am dorit sa sugerez prin acest titlu. Ei bine, va voi demonstra. In acest magazin online puteti gasi pantofi, botine, cizme, sandale si rochii. Ceea ce am vazut mi-a placut. Tocuri indecent de inalte si modele indraznete. E drept, cand vine vorba de inaltimea tocului, tind sa exagerez. Sunt innebunita dupa tocuri foarte inalte, chiar daca nu sunt tocmai de bun gust. Din acest motiv mi-au si placut modele de pantofi prezentate pe acest website.

Problema intervine in momentul in care realizez ca am mai vazut aceste modele- aceleasi modele- pe eBay si alte magazine online din SUA la preturi de trei ori mai mici. CChiar am licitat pe eBay pt unele dintre aceste modele. Cu alte cuvinte, ceea ce veti gasi pe pantofiori.net la 250 RON (reducere de la 300 RON) veti gasi pe eBAY la $19- $24 maxim. Hmmm...Asta in cazul in care cumparati o pereche, cel mult doua. Dar sunt vanzatori care ofera marfa 'wholesale'- en-gross, caz in care pretul de vanzare scade si mai mult. De aceea nu pot intelege aceasta diferenta de pret. Adica de ce as da 300 RON pe o pareche de pantofi care pot fi cumparati de pe eBay la $19 (aprox 60RON)?

In rest, totul e ok. Nici prea prea, nici foarte foarte. Nu este expusa o varietate larga de modele, dar cele prezente se potrivesc cuiva indraznet si sigur pe sine. Tinand cont ca website-ul este la inceput de drum, este in regula. Oricum, este suficient loc pentru imbunatatiri.

2 comentarii:

  1. Destul de rautacios comentariul dvs....Intr-adevar, se gasesc si pe eBay intre $20-$40, insa trebuie aduse in calcul si taxele vamale + TVA + transport!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat mai astept sa ridicati returul.Credeti ca asa va faceti clienti.De ce nu mai raspundeti la nici un nr de telefon.Daca vreti sa afle lumea cum procedati cu clientii,am sa va ajut.Daca nu ridicati returul meu azi,sa stiti ca o sa auziti de mine.Sa va fie rusine!!!Ma numesc Maria Mandroiu!!!

    RăspundețiȘtergere