joi, 5 noiembrie 2009

MAGIELLE- SENZUALITATE SI RAFINAMENT



http://www.magielle.ro/ - Vizitand diverse magazine online, mi-am reamintit de unul anume care mi-a placut mereu foarte mult. Este vorba de MAGIELLE, un magazin online de lenjerie intima. In regula, sunt sute de websituri care comercializeaza lenjerie de dama, dar acesta se numara printre putinele cu adevarat speciale. Stiti ca pana acum v-am prezentat cu mare placere LadyShop, Just4Girls si Edona.

MAGIELLE este impartit in mai multe categorii: Essential& Special, Cocktail de seara, picanterii, costume de baie, accesorii si promotii. Am vazut aici multe produse de la Calvin Klein, ceea ce m- a incantat. Singur cuvant care imi vine acum in minte este "eleganta". Asta defineste cel mai bine produsele prezentate aici. Dantela fina, culori gingase, modele seducatoare si rafinament. Este imposibil sa nu gasesti ceva pe gustul tau!

Preturile sunt ok, poate ceva mai ridicate decat ale altor magazine de acest tip. In general, pretul variaza intre 19 RON (Ciorapi de dama) si 200 RON. Produsele cumparate de pe magielle.ro sunt livrate prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu